مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-09ورزشي

خبر خوب| تشکیل تیم والیبال بانوان ورامین هدیه ای خوب برای زنان شهر


رییس هیئت والیبال شهرستان ورامین گفت: پس از دوسال سخت و پر استرس کرونا حداقل توانستیم با تشکیل تیم والیبال بانوان ورامین یک هدیه خوبی برای بانوان شهرمان داشته باشیم.

- احسن الله شیرکوند رییس هیئت والیبال شهرستان ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین، اظهار کرد: تیم والیبال بانوان با توجه اینکه خواسته عمومی مردم بود به همت برای بانوان شهرمان داشته باشیم.

موفقیت تیم والیبال بانوان ورامین بستگی به حمایت هیئت والیبال شهر دارد نسرین خزانی سرمربی تیم والیبال بانوان ورامین نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: باتوجه به شرایطی که اکنون داریم و تیم جوانی که تشکیل دادیم و گروه سنی بازیکنان میانگین متولدین 80 الی 85 هستند و برای اولین بار در سوپر لیگ ایران بازی می کنند، احساس می کنم با توجه به شرایطی که وجود دارد و حمایت های رییس هیئت والیبال ورامین، این بچه ها آینده های ایران هستند.

وی گفت: اگر این تیم از نظر مالی حمایت شوند و جذب تیم والیبال ورامین شوند مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد که این بچه ها جزو بازیکنان بسیار خوب ایران شوند چون از پتانسیل بسیار زیادی برخوردار هستند.

سرمربی تیم والیبال بانوان ورامین با اشاره به حضور بازیکن بومی در این تیم، افزود: یک بازیکن بومی بنام مانیا سیفی و یک مربی بنام شهلا روستایی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| تشکیل تیم والیبال بانوان ورامین هدیه ای خوب برای زنان شهر

خبر خوب| تشکیل تیم والیبال بانوان ورامین هدیه ای خوب برای زنان شهر